Cantos I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cantos I. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos I. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos I. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Cantos I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
První část Poundovy životní básnické skladby Cantos, jejíchž sto sedmnáct zpěvů psal přes padesát let. V Cantos chtěl Pound po Homérovi, Vergiliovi a Dantovi vypsat sumu našeho věku, tradice a přítomnosti: "Pound na své dobrodružné cestě za Ithakou dochází ke zcela jinému pojetí času, v němž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cantos I. je 336 Kč

Výběr knih autora Ezra Pound

Zobrazit všechny knihy autora Ezra Pound
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.