Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
3. díl ze Zeměplošského cyklu tentokrát v limitované sběratelské edici, nejlegračnější a nejpodivuhodnější fantasy v této i jakékoliv jiné Galaxii.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čaroprávnost - limitovaná sběratelská edice. Úžasná zeměplocha 3 je 248 Kč

Výběr knih autora Terry Pratchett

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.