Čarovné České středohoří

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čarovné České středohoří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vstupte starodávnou „branou“ zvanou Porta Bohemica, vystoupejte na některý z čedičových kuželů, které se kolem vás tyčí, přivoňte si k jabloňovému kvítku v rozlehlém sadu a ochutnejte jiskřící víno z radobýlských vinic. Jedině tak se vám podaří nasát kouzelnou atmosféru krajiny magické a tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čarovné České středohoří je 540 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Kmeť, Jiří Dvořák, Petr Nový, Dadoková Lenka, Jan Bulna
Výběr knih vydavatele CBS nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele CBS nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.