Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
298 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je určena všem dětem, které se nespokojí s jednoduchým vysvětlením a často kladou rodičům otázku proč. Proč na akátu žijí mravenci, proč kopřiva žahá, proč cibule štípe do očí a proč musí mít kytky kořeny v zemi? Jaká byla první rostlina na světě, kdo vypěstoval sladký hrášek a je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rostlinopis aneb Podivuhodné pravdy a výmysly ze zeleného světa je 304 Kč

Výběr knih autora Jiří Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dvořák
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.