Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je novým přepracováním učebnice stavební mechaniky vydané v roce 1985. Kniha je určena studentům SPŠ stavebních, poslouží však i pracovníkům ve stavebnictví při řešení konkrétních úkolů stavební mechaniky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ je 270 Kč

Výběr knih autora Jiří Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dvořák
Výběr knih vydavatele Sobotáles

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sobotáles
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.