Čechosabáky: Ve stínu legií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 75 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
75 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechosabáky: Ve stínu legií koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praha, 1929. Třicetiletý inspektor František Chlubný, bývalý italský legionář a četník, pracuje na policejním ředitelství v oddělení vražd. Vyšetřuje vraždu ve dvojici s o patnáct let starším inspektorem Michalem Prokešem, jenž bojoval za Velké války také na italské frontě, ale na opačné straně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čechosabáky: Ve stínu legií je 159 Kč

Výběr knih autora Jan Michl

Zobrazit všechny knihy autora Jan Michl
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.