Dvojitý šach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojitý šach koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitý šach koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitý šach koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitý šach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Dvojitý šach koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praha, 1930 Inspektoři František Chlubný a Michal Prokeš řeší další zapeklitý případ – zmizení velitele vojenského letectva generála Zagorského. Po návratu z Polska do Prahy na ně čeká zdánlivě snadné vyšetřování smrti obchodníka polského původu. Jedná se o pouhou náhodu? Oba muži jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojitý šach je 245 Kč

Výběr knih autora Jan Michl

Zobrazit všechny knihy autora Jan Michl
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.