Tři útěky domů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři útěky domů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
49 Kč
Není skladem

Tři útěky domů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Styblík se narodil v roce 1921 a za války od roku 1943 byl totálně nasazen v německém Augsburku. Odtud se mu třikrát podařilo utéct domů do Prahy, dvakrát se zase úspěšně do Německa vrátil. Po třetím útěku se už rozhodl vydržet ilegálně v Praze až do konce války… O tom a o mnohém další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři útěky domů je 51 Kč

Výběr knih autorů Jan Michl , Jan Styblík

Zobrazit všechny knihy autora Jan Michl, Jan Styblík
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.