Co Bauhaus dal – a co vzal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co Bauhaus dal – a co vzal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co Bauhaus dal – a co vzal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Co Bauhaus dal – a co vzal koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co Bauhaus dal – a co vzal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co Bauhaus dal – a co vzal koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nakolik se Bauhaus stal překážkou na cestě k větší přitažlivosti designu i architektury? – Je minulá architektura a design součástí minulosti – nebo přítomnosti? – Je dnes ornament anachronismem? – Jaká je role luxusu v designu? – Jaký je rozdíl mezi skutečnými a umělými potřebami? – Je vkus…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co Bauhaus dal – a co vzal je 332 Kč

Výběr knih autora Jan Michl

Zobrazit všechny knihy autora Jan Michl
Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.