Doktor Andromeda a království ztracených zítřků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doktor Andromeda a království ztracených zítřků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doktor Andromeda a království ztracených zítřků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doktor Andromeda a království ztracených zítřků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doktor Andromeda a království ztracených zítřků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
ZE SVĚTA ČERNÉ PALICE Příběh zasazený do světa Černé palice odhaluje odkaz slavného superhrdiny zlaté éry. Zestárlý bojovník se zločinem zoufale touží obnovit vztah se svým synem, jemuž chtěl jednoho dne předat svou superhrdinskou pláštěnku, ale řízením osudu se jejich vzájemné pouto zpřetrhalo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doktor Andromeda a království ztracených zítřků je 522 Kč

Výběr knih autora Jeff Lemire

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Lemire
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.