Černočerná tma, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Není skladem

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černočerná tma, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bezpečí známého prostředí a každodenního života může být pouhá iluze. Člověk si nejenže nemůže být jistý, zda opravdu zná své nejbližší, ale ani sám sebe. V povídce Dobré manželství žena zjistí, že žije s masovým vrahem. Znásilněná spisovatelka detektivních románů v povídce Velký řidič…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černočerná tma, 3. vydání je 322 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.