Černoch s bílým srdcem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černoch s bílým srdcem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černoch s bílým srdcem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černoch s bílým srdcem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černoch s bílým srdcem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Černoch s bílým srdcem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Černoch s bílým srdcem - Japin Arthur. V roce 1837 posílá panovník afrického kmene Ašantů svého syna a synovce holandskému králi Vilémovi I. jako zástavu, když s Holanďany uzavírá smlouvu, jíž umožňuje naverbování svých poddaných do nizozemské východoindické armády. Pro dva malé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černoch s bílým srdcem je 143 Kč

Výběr knih autora Arthur Japin

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Japin
Výběr knih vydavatele Vakát

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vakát
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.