Než shořím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Než shořím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než shořím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než shořím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než shořím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Než shořím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je neděle 4. června 1978. Ve Finslandu propuká požár, po něm další a další. Celý měsíc tu řádí žhář a mezi obyvateli se šíří strach a panika. Lidé mluví o šílenci, stop pro dopadení pachatele je však málo. 4. června 1978 je ovšem ve finslandském kostele rovněž pokřtěn chlapec. Jmenuje se Gaute…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Než shořím je 139 Kč

Výběr knih vydavatele Vakát

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vakát
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.