O ježkovi zo záhrady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 65 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O ježkovi zo záhrady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
65 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O ježkovi zo záhrady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O ježkovi zo záhrady koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

O ježkovi zo záhrady koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: O ježkovi zo záhrady; Autor: Štefánková Mária; Rozkladacie výsekové leporelo rozpráva najmenším deťom o malom ježkovi, ktorý túži po novom kamarátovi. Veselé rozprávanie s nenásilným ponaučením dopĺňajú pôvabné obrázky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O ježkovi zo záhrady je 72 Kč

Výběr knih autora Mária Štefánková

Zobrazit všechny knihy autora Mária Štefánková
Výběr knih vydavatele Vakát

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vakát
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.