Příběh opravdového režiséra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh opravdového režiséra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh opravdového režiséra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh opravdového režiséra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh opravdového režiséra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Příběh opravdového režiséra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Příběh opravdového režiséra - Bezouška Martin. Tragikomická story z filmařského prostředí se odehrává na sklonku totality, v době, která zásadně deformuje charaktery a vztahy postav. Příběh o lidech, kteří tuší nějakou změnu ve společnosti a ještě nevědí, co jim přinese. A tak se na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh opravdového režiséra je 202 Kč

Výběr knih autora Martin Bezouška

Zobrazit všechny knihy autora Martin Bezouška
Výběr knih vydavatele Vakát

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vakát
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.