Češi v boji za Monarchii 1914-1918

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Češi v boji za Monarchii 1914-1918 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

První světové války se zúčastnil zhruba milion Čechů, z nichž se přibližně každý desátý nevrátil domů. Ve srovnání s ostatními evropskými národy sice naši krajané neprojevovali příliš nadšení, přesto drtivá většina z nich svou povinnost splnila. Jak si na bojišti vedly pěší pluky z Hradce…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autorů kolektiv , autorů

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv, autorů
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.