Česká rodová jména cizokrajných rostlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká rodová jména cizokrajných rostlin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis

Publikace uvádí česká rodová jména cizokrajných rostlin, tedy těch rodů, které se přirozeně nevyskytují v České republice. Kniha obsahuje část latinsko-českou a česko-latinskou. Pokud nebylo v dostupné literatuře české jméno nalezeno, bylo vytvořeno většinou počeštěním latinského jména. V…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká rodová jména cizokrajných rostlin je 380 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Koblížek

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Koblížek
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.