České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knih, časopisů, filmů a dalších publikací, které tak či onak připomínají a komentují události let končících číslicí osm, vyjde do konce roku 2018 zajisté nemálo. Trojice CD s komentovanou antologií písňových, básnických i dokumentárních textů se od nich liší především tím, že historické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České osmičky - Osm ohlédnutí za osudnými roky českých dějin + 3 CD je 330 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Brkola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brkola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.