Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spisovateli, dramatiku a „písničko-znalci“ prof. Přemyslu Rutovi jde v této knížce především o pojetí zpěvu jako přirozeného lidského projevu. Sice svátečního, ne však přístupného pouze školeným specialistům. Rut sleduje své téma na sedmnácti osobnostech (K. Hašler, F. Futurista, V+W, O. Nový,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Parlando cantabile: od řeči ke zpěvu a zpět + CD Šťastná hodina je 212 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Brkola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brkola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.