Příběh a Shakespeare

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh a Shakespeare koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Příběh a Shakespeare koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem

Krátký popis
Shakespeare jako dramatik s oblibou těžil z tradovaných příběhů; už způsob, jakým s nimi zacházel, prozrazuje, jak je četl, co ho na nich dovedlo zaujmout a čím chtěl sám upoutat pozornost obecenstva. Vzhledem k počtu her, násobenému ještě množstvím postav a fabulačním i motivickým bohatstvím,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh a Shakespeare je 128 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.