České Vánoce Josefa Lady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České Vánoce Josefa Lady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
České Vánoce Josefa Lady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Vánoce Josefa Lady koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Vánoce Josefa Lady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Vánoce Josefa Lady koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Vánoce Josefa Lady koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prožijte vánoce s nádhernou knihou České Vánoce Josefa Lady. Neopakovatelná atmosféra Vánoc dýchne na malé i velké čtenáře z nezaměnitelných Ladových obrázků a rovněž prozaických i básnických textů předního českého poety Michala Černíka. Jde o první vydání knihy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České Vánoce Josefa Lady je 253 Kč

Výběr knih autorů Josef Lada , Michal Černík

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada, Michal Černík
Výběr knih vydavatele BMSS START

Zobrazit všechny knihy vydavatele BMSS START
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.