Československé dělostřelectvo 1918 – 1939

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československé dělostřelectvo 1918 – 1939 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československé dělostřelectvo 1918 – 1939 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československé dělostřelectvo 1918 – 1939 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československé dělostřelectvo 1918 – 1939 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

Krátký popis
Budování dělostřeleckých jednotek československé armády začalo ihned po vzniku ČSR v roce 1918. Vzhledem k malému množství výzbroje a výstroje, která zůstala na území nově vzniklého státu, to bylo velmi náročné. Z hlediska vyzbrojování našeho státu byla klíčová role Škodových závodů v Plzni,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československé dělostřelectvo 1918 – 1939 je 495 Kč

Výběr knih autora Jiří Janoušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Janoušek
Výběr knih vydavatele Corona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Corona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.