Můj život mezi slzami a smíchem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj život mezi slzami a smíchem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Můj život mezi slzami a smíchem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Můj život mezi slzami a smíchem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jiřina Bohdalová téměř v devadesáti letech vypráví o svém životě. Jak Jiřina Bohdalová bilancuje svůj život? Čeho si považuje ve své herecké dráze, kterou začala před 81 lety jako osmiletá? Co cítí, když se ohlédne za svým soukromým životem, který se snažila tak přísně střežit? Jak prožívala…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj život mezi slzami a smíchem je 379 Kč

Výběr knih autorů Jiřina Bohdalová , Jiří Janoušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiřina Bohdalová, Jiří Janoušek
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.