Byl jsem u toho: Když Lendl stoupal na tenisový trůn, Werich uzavíral svou životní pouť a Hušák vsadil Sazku do hry o arénu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byl jsem u toho: Když Lendl stoupal na tenisový trůn, Werich uzavíral svou životní pouť a Hušák vsadil Sazku do hry o arénu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Byl jsem u toho: Když Lendl stoupal na tenisový trůn, Werich uzavíral svou životní pouť a Hušák vsadil Sazku do hry o arénu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tyto tři reportážní příběhy spojuje mistrovství vypravěče, známého publicisty Jiřího Janouška, mimo jiné také spoluautora knižních vydání rozhovorů NA PLOVÁRNĚ. Sám o této své knize říká: „Těžko říct, co mě na těch třech příbězích tak přitahovalo. Werichovo tušení blížící se smrti? Hušákova…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byl jsem u toho: Když Lendl stoupal na tenisový trůn, Werich uzavíral svou životní pouť a Hušák vsadil Sazku do hry o arénu je 351 Kč

Výběr knih autora Jiří Janoušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Janoušek
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.