Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním (3. vydání)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním (3. vydání) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů,vsouladu sRVP ZVa vydanávrámci ediceČtení s porozuměním. Je zaměřena na podporučtenářské gramotnosti. Hlavnímcílem je vzbuditvdětechzájem o český jazykaliteraturu. Inovativním prvkemtéto učebnice jsouprozaické články,básničky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním (3. vydání) je 104 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zita Janáčková, Magda Burdová, Radka Adamová
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.