Cesta ke zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta ke zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Cesta ke zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
741 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
814 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
814 Kč
Není skladem

Cesta ke zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dostupné aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Ve třetí knize ruského autora Michaila Tombaka Cesta ke zdraví nenajdete žádné příkazy nebo zákazy. Cestu ke zdraví si můžete pomoci této knihy najít dřív nebo později, záleží jen na Vás. Autorovy knihy vyšli v nasledovném pořadí: 1. Je možné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta ke zdraví je 423 Kč

Výběr knih autora Michail Tombak

Zobrazit všechny knihy autora Michail Tombak
Výběr knih vydavatele Beskydy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Beskydy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.