Gastronomický kvíz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gastronomický kvíz koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický kvíz koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický kvíz koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický kvíz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Gastronomický kvíz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Gastronomický kvíz koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víte co je to akvavit? A že artyčok snižuje hladinu cukru v krvi? Kniha Gastronomický kvíz obsahuje více než 700 otázek a odpovědí, které jinou, zábavnou formou rozšíří a doplní znalosti z gastronomie a kulinářství. Počítáte-li se mezi dobré kuchaře, potom jistě lehce zodpovíte na zadané otázky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gastronomický kvíz je 174 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Vašák

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Vašák
Výběr knih vydavatele Beskydy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Beskydy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.