Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hrubý Jeseník je pozoruhodným horským pásmem na pomezí Moravy a Slezska. Jsou to hory, jak se patří, vysoké, drsné a zachmuřené, ale i krásné a vyzývavé. Příroda je zde divoká a půvabná zároveň, od horských luk, přes hluboké lesy, až po údolí se stříbropěnnými bystřinami. Najdete zde tichá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cestou necestou za tajemstvím Hrubého Jeseníku je 247 Kč

Výběr knih autora Miroslav Kobza

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Kobza
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.