Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
V českém prostředí bylo dílo Richarda Halliburtona dobře známé už v době před druhou světovou válkou. Leckdy bláznivé příběhy amerického dobrodruha si v Československu udržely oblibu a vycházely i po roce 1945. Čeští čtenáři tak mají přístup téměř k celému Halliburtonovu dílu a díky výboru Po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Halliburton Po stopách dobrodruha: Z dopisů rodičům a přátelům 1912-1939 je 125 Kč

Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.