Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Karlovy Vary jsou naším nejznámějším lázeňským městem. Přesto skrývají mnohá tajemství, která teprve čekají na svá odhalení. Vydejme se za nimi spolu s historikem a spisovatelem Stanislavem Burachovičem, čeká na nás nejedno překvapení. Povíme si o zajímavé a mnohdy složité historii tohoto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karlovy Vary - Lázeňská metropole západních Čech je 230 Kč

Výběr knih autora Stanislav Burachovič

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Burachovič
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.