365 dní letecké dopravy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 758 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

365 dní letecké dopravy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
758 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní letecké dopravy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní letecké dopravy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní letecké dopravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
999 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
365 dní letecké dopravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
949 Kč
Není skladem

365 dní letecké dopravy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zajímáte se o svět civilního letectví a letecké dopravy? Vzbudíte se ráno a chcete se dozvědět, co se ten den stalo zajímavého? Nebo vás jen baví pátrat po historických souvislostech a významných datech? Pak právě pro vás je určen nový titul Lukáše Musila365 dní letecké dopravy. Kniha obsahuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 365 dní letecké dopravy je 886 Kč

Výběr knih autora Lukáš Musil

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Musil
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.