Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lidice, Ležáky, Javoříčko, Leskovice a další místa, kde kdysi hořely ohně Smrti. A s nimi spojené dávno zapomenuté příběhy a lidské osudy: muž, který zabil svého syna, zapovězená láska, která vedla k vyhlazení Lidic, tajná mše nad hrobem zavražděných lidických mužů, chlapec z Ležáků, který na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesty za oponu času 2 - Ozvěny lidické noci je 296 Kč

Výběr knih autora Stanislav Motl

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Motl
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.