Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
449 Kč
Není skladem

Krátký popis
Málo známé či zcela zapomenuté osudy – to je jeden z pomyslných hnacích motorů reportérské a dokumentaristické práce Stanislava Motla, autora oblíbeného a českými i mezinárodními cenami ověnčeného rozhlasového a televizního pořadu Stopy, fakta, tajemství. Při své práci vychází zejména z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopy, fakta, tajemství - Příběhy z hlubin zapomnění je 422 Kč

Výběr knih autora Stanislav Motl

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Motl
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.