Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Není skladem

Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Velká část světa je obdivuje. U nás se na ně takřka už zapomnělo. Zapomnělo se na stovky Čechoslováků, mužů a žen, kteří v letech 1936–1939 bojovali a umírali ve Španělsku, kde se rozhořela krvavá občanská válka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peklo pod španělským nebem. Čechoslováci ve španělské občanské válce 1936–1939 je 290 Kč

Výběr knih autora Stanislav Motl

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Motl
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.