Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rok 1938. Krvavým podzimem znělo rekviem za poslední ostrůvek demokracie ve střední Evropě. V českém a moravském pohraničí vzplál oheň války. Války o to ničivější, že proti sobě stáli Čechoslováci.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Válka před válkou. Krvavý podzim 1938 v Čechách a na Moravě je 284 Kč

Výběr knih autora Stanislav Motl

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Motl
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.