Chatrč

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chatrč koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chatrč koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Chatrč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Chatrč koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento titul si u nás môžete objednať aj v kolekcii s titulmi Rázcestia a Eva za výhodnú cenu. Chatrč je pozoruhodná kniha, ktorá odpovedá na odvekú otázku ľudstva: Ak je Boh všemocný, prečo nespraví poriadok s bolesťou a zlom tohto sveta? Na túto otázku odpovedá Young so znepokojujúcou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chatrč je 316 Kč

Výběr knih autora William Paul Young

Zobrazit všechny knihy autora William Paul Young
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.