Zima sveta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 439 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zima sveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zima sveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
659 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zima sveta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
549 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zima sveta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
589 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dostupné aj v kolekcii Pád titánov + Zima sveta či v kompletnej trilógii za výhodnú cenu! Táto kniha je skutočne veľkolepá. Čitateľ zrejme bude ľutovať, že nemá ďalších tisíc strán.THE HUFFINGTON POST Prvý diel výnimočnej historickej epopeje Pád titanov od Kena Folletta sa stal medzinárodnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zima sveta je 548 Kč

Výběr knih autora Ken Follett

Zobrazit všechny knihy autora Ken Follett
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.