„Neposlušné“ deti neexistujú

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

„Neposlušné“ deti neexistujú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
„Neposlušné“ deti neexistujú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Neposlušné“ deti neexistujú koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Neposlušné“ deti neexistujú koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Neposlušné“ deti neexistujú koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naše deti nie sú „neposlušné“, len sa nám snažia niečo povedať. Jediným spôsobom, aký poznajú. Máte malé deti a neviete, ako si poradiť s ich tvrdohlavosťou, plačom a výbuchmi hnevu, ako za niekoľko sekúnd vyriešiť škriepky medzi súrodencami, ako s nimi zmysluplne tráviť čas, odlákať ich od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy „Neposlušné“ deti neexistujú je 382 Kč

Výběr knih autora Silverton Kate

Zobrazit všechny knihy autora Silverton Kate
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.