Nová kuchárska kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 490 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová kuchárska kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nová kuchárska kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
516 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová kuchárska kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
558 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová kuchárska kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová kuchárska kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
669 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obsahuje vyše 900 vyskúšaných a osvedčených receptov, ktoré zodpovedajú požiadavkám nielen jednoduchej, ale i najlepšej kuchyne. Každá doba má svoju kuchársku knihu. A každá kuchárska kniha nám vie okrem receptov prezradiť ešte niečo navyše: esenciu doby, malú ochutnávku bežného života, ľudský…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová kuchárska kniha je 561 Kč

Výběr knih autora Terézia Vansová

Zobrazit všechny knihy autora Terézia Vansová
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.