Chřiby - Hledání hrobu sv. Metoděje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 310 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chřiby - Hledání hrobu sv. Metoděje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chřiby - Hledání hrobu sv. Metoděje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Kniha, kterou společně napsali Bořek Žižlavský a Vlastimil Kořínek, velmi čtivou formou podrobně mapuje období romantického pátrání po hrobu s ostatky sv. Metoděje v Chřibech a vesnicích kolem nich na přelomu 19. a 20. století. Téma je to stále aktuální, vždyť právě chřibsko je přímo…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chřiby - Hledání hrobu sv. Metoděje je 333 Kč

Výběr knih autora Bořek Žižlavský

Zobrazit všechny knihy autora Bořek Žižlavský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.