Muž, který viděl démona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž, který viděl démona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž, který viděl démona koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž, který viděl démona koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž, který viděl démona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Muž, který viděl démona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Místnost zahalila neproniknutelná tma. Pes přestal řičet. Něco se jej dotklo a vzápětí na paži pocítil ledové sevření. Ze rtů mu unikl pronikavý jekot. Mráz rozlévající se po paži působil bolest vystřelující nahoru do ramene a vybíhající až k srdci. Tma se začala měnit, prosvětlovala se, řídla.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž, který viděl démona je 165 Kč

Výběr knih autorů Jiří Jilík , Bořek Žižlavský

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Jilík, Bořek Žižlavský
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.