Chřiby - Po skalách a lomech IV

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 419 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chřiby - Po skalách a lomech IV koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chřiby - Po skalách a lomech IV koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chřiby - Po skalách a lomech IV koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Krátký popis

Závěrečný čtvrtý díl knih, který společně napsali Jiří Blaha, Jaroslav Hrabec a Bořek Žižlavský, mapuje chřibské skály, lomy a významné balvany a zavede nás tentokrát do Osvětiman, Skalky, Medlovic, Stříbrnic a druhé části Buchlovic. V závěru knihy čtenář nalezne i další skály a lomy, které…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chřiby - Po skalách a lomech IV je 432 Kč

Výběr knih autora Bořek Žižlavský

Zobrazit všechny knihy autora Bořek Žižlavský
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Buchlov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Buchlov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.