Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mohou vést tajemné stezky i po řece? Určitě ano, ale patrně je tam ještě nikdo nehledal. Buďme tedy prvními a vydejme se nejen po souši, ale i po řece Moravě krajem nazývaným Slovácko. Jen v tmavých konturách zahlédneme pod hladinou řeky zbytky kostela na spytihněvském hradišti, pohlceném před…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - Zapomenuté příběhy slováckého Dolňácka je 240 Kč

Výběr knih autorů Jiří Jilík , Bořek Žižlavský

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Jilík, Bořek Žižlavský
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.