Církev a druhá republika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 387 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Církev a druhá republika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Církev a druhá republika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Církev a druhá republika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Církev a druhá republika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Církev a druhá republika, Autoři : Michal Pehr, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Michal Pehr

Zobrazit všechny knihy autora Michal Pehr
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.