Katolická církev v Československu 1945-1948

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Katolická církev v Československu 1945-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Katolická církev v Československu 1945-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
597 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Katolická církev v Československu 1945-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem této monografie je zachytit peripetie vztahů katolické církve a Česko­slovenské republiky v turbulentním čase poválečné třetí republiky, tj. od osvobození na jaře 1945 až do února 1948, kdy se moci v zemi chopili komunisté. Jedná se o unikátní příběh, který je nesrovnatelný s vývojem v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Katolická církev v Československu 1945-1948 je 527 Kč

Výběr knih autora Michal Pehr

Zobrazit všechny knihy autora Michal Pehr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.