Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická příručka, jak na modlitební setkání ve farnosti, chce ukázat, že dynamická modlitba představuje v životě farnosti klíčový moment. Nabídnuté modely mohou fungovat v téměř libovolném počtu účastníků a hodí se pro nejrůznější typy setkání, která ve farnostech fungují. Zdravé církve i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Církev na kolenou - Dynamická modlitba v místním církevním společenství je 120 Kč

Výběr knih vydavatele Karmelitánské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmelitánské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.