Cirkulární telegramy MZV 1981-1985, díl 3.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cirkulární telegramy MZV 1981-1985, díl 3. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1981-1985, díl 3. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 906 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí část projektu někdejších „tajných“ cirkulárních instrukcí a informací ministerstva zahraničí z let komunistického režimu – v pořadí již šestý svazek edice – přináší kritické vydání více než 920 dokumentů z let 1981–1985. Z chronologického hlediska jsou tedy publikovány dokumenty z třetí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cirkulární telegramy MZV 1981-1985, díl 3. je 1 718 Kč

Výběr knih autora Jindřich Dejmek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Dejmek
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.