Nadnárodní integrace v Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nadnárodní integrace v Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nadnárodní integrace v Evropě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nadnárodní integrace v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nadnárodní integrace v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorská dvojice vysokoškolských profesorů Kuklíka a Petráše je zárukou kvalitního zpracování moderní látky s bohatými historickými kořeny - integračních společenských procesů vůbec a evropské integrace zvláště. Kniha je - jako všechna díla vydávaná v ediční řadě Avenira - vybavena vysoce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nadnárodní integrace v Evropě je 274 Kč

Výběr knih autorů Jan Kuklík , René Petráš

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kuklík, René Petráš
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.