Classic Supernatural Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 931 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Classic Supernatural Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
931 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This volume is a cornucopia of thrills and chills, featuring 25 tales of the uncanny and macabre regarded to be among the finest weird tales in the English language. Its stellar line-up of authors includes Edgar Allan Poe, H. P. Lovecraft, Arthur Machen, Robert Louis Stevenson, Henry James,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora various authors

Zobrazit všechny knihy autora various authors
Výběr knih vydavatele Barnes & Noble Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barnes & Noble Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.