Cycle of the Werewolf

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cycle of the Werewolf koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cycle of the Werewolf koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cycle of the Werewolf koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Cycle of the Werewolf koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cycle of the Werewolf koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cycle of the Werewolf koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cycle of the Werewolf koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Cycle of the Werewolf koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Something inhuman has come to Tarker's Mills, as unseen as the full moon riding the night sky high above. The first scream came from the snowbound railwayman who felt the werewolf's fangs ripping at his throat. The next month there was a scream of ecstatic agony from the woman attacked in her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cycle of the Werewolf je 400 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Výběr knih vydavatele Gallery

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.